1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I wish he were on our team."

"I wish he were on our team."

Traducere:Mi-aș fi dorit ca el să facă parte din echipa noastră.

September 19, 2014

7 comentarii


FlorinVoic6

Imi doresc ca el sa fii fost in echipa noastra merge?


RadaMuraru1

scuze nu reusesc sa-mi dau seama de unde conditionalul asta trecut din romana in forma "i wish"


wiseguy18

he were or he was?


fantomitzah

După verbul ”wish”, pentru verbul ”to be” forma corectă pentru toate persoanele este ”were”. Citește aici.


---ci---

Multumim! Voi tine minte! ☺


DanaNeagoi

Ce-i asta!Nu-s înger ca s-o fac!


lucian661980

Duo, adauga și „ Mi-aș fi dorit ca el să fie în echipa noastră”

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.