1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I wish he were on our team."

"I wish he were on our team."

Traducere:Mi-aș fi dorit ca el să facă parte din echipa noastră.

September 19, 2014

16 comentarii


wiseguy18

he were or he was?


fantomitzah

După verbul ”wish”, pentru verbul ”to be” forma corectă pentru toate persoanele este ”were”. Citește aici.


CorneaCons

Și cum traduci să facă parte, când corect este să fie în? Le faceți aiurea!


Marius477421Mari

De ce nu acceptați și "să fie"


---ci---

Multumim! Voi tine minte! ☺


Marius477421Mari

Ce să citesc!? Nu se deschide pagina


FlorinVoic6

Imi doresc ca el sa fii fost in echipa noastra merge?


RadaMuraru1

scuze nu reusesc sa-mi dau seama de unde conditionalul asta trecut din romana in forma "i wish"


DanaNeagoi

Ce-i asta!Nu-s înger ca s-o fac!


lucian661980

Duo, adauga și „ Mi-aș fi dorit ca el să fie în echipa noastră”


CorneaCons

Acesta este răspunsul corect!


CorneaCons

Iar le zăpăciți! De ce trebuie să complicați lucrurile? Vă dați savanți dar nu sunteți, nu știți nici românește și faceți o grămadă de greșeli! Aici nivelul nu este academic, deci conformați-vă odată!


pdurecatal

Exprimare mai complicata in romana decat in engleza.nu este cazul. Si nu se cere.


pdurecatal

Voi traduceti cu verb modal,ceea ce nu exista in propozitie .cred ca raspunsul meu este bun.


Marius477421Mari

Ce să citesc!? Nu se deschide pagina


Elena674459

Un curs de plâns. O pierdere de timp

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.