"I wish he were on our team."

Traducere:Mi-aș fi dorit ca el să facă parte din echipa noastră.

September 19, 2014

23 de comentarii
Această discuție este blocată.


wiseguy18

he were or he was?


fantomitzah

După verbul ”wish”, pentru verbul ”to be” forma corectă pentru toate persoanele este ”were”. Citește aici.


CorneaCons

Și cum traduci să facă parte, când corect este să fie în? Le faceți aiurea!


Marius477421Mari

De ce nu acceptați și "să fie"


---ci---

Multumim! Voi tine minte! ☺


Marius477421Mari

Ce să citesc!? Nu se deschide pagina


RadaMuraru1

scuze nu reusesc sa-mi dau seama de unde conditionalul asta trecut din romana in forma "i wish"


FlorinVoic6

Imi doresc ca el sa fii fost in echipa noastra merge?


Elena674459

Un curs de plâns. O pierdere de timp


pdurecatal

Unde scrie ,faca parte "? Wish este la prezent si nu la conitional trecut!!!! Nu nu reconsiderati!


DanaNeagoi

Ce-i asta!Nu-s înger ca s-o fac!


lucian661980

Duo, adauga și „ Mi-aș fi dorit ca el să fie în echipa noastră”


CorneaCons

Acesta este răspunsul corect!


CorneaCons

Iar le zăpăciți! De ce trebuie să complicați lucrurile? Vă dați savanți dar nu sunteți, nu știți nici românește și faceți o grămadă de greșeli! Aici nivelul nu este academic, deci conformați-vă odată!


pdurecatal

Exprimare mai complicata in romana decat in engleza.nu este cazul. Si nu se cere.


pdurecatal

Voi traduceti cu verb modal,ceea ce nu exista in propozitie .cred ca raspunsul meu este bun.


Marius477421Mari

Ce să citesc!? Nu se deschide pagina


pdurecatal

,,Vreau nu vreau beau aghiasma" ....


magda607925

Raspunsul este corect


magda607925

Răspunsul este corect să mergem mai departe


Emilia200222

I wish=eu doresc.i would have wished=eu mi-aș fi dorit.


Emilia200222

He were or he was?


SP6qh1xf

Allloooo sunteți niște javre . Eu am scris - Eu mi-aș fi dorit dar voi vreți doar - mi-aș fi dorit ,păi de ce dracu mai puneti acolo pe I ?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.