"Themovie"

Fordítás:A film

4 éve

12 hozzászólás


JuditkaB

A "mozi" miért nem jó?

3 éve

SomogyiKatalin

A megoldásban megmagyarázza a doulingo: "egyes számban a „movie” nem jelent mozit (mint intézményt), csak a „the movies” többesben"

2 éve

Csulki
Csulki

Hol találom az ilyen magyarázatokat (mármint a megoldás magyarázatait)? Köszönettel várom.

2 éve

karak74

Sajnos Duo-s magyarázattal nem szolgálhatok, de itt SomogyiKatalin szavait erősítik meg.

1 éve

Csulki
Csulki

Köszönöm!

1 éve

Kitzhun1

mert a mozi cinema

3 éve

Csulki
Csulki

Is. Meg movie is. (Továbbá: picture palace, movie theater, flicker,
the pictures, stb.)

2 éve

magiteo42

mta sztaki szótára szerint is: movie - film, mozi.

2 éve

SztanaAnna

Szerintem a mozi is jó megoldás.

3 éve

easy_123

A "mozifilm" miért nem jó?

4 éve

krezso

A mozi tökéletes megoldás, zűrzavart meg ti okoztok azzal, ha rossz a szoftver :)

1 éve

miklos44

Szerintem is jó a mozi is, sőt a szótár szerint is.

10 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.