"Ona nosi moje buty."

Tłumaczenie:She wears my shoes.

4 lata temu

17 komentarzy


PatrycjaBi1

Powie mi ktos dlaczego nie moze byc "she wears mine shoes?"

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Przymiotniki dzierżawcze (my, your, his, her, its, our, your, their) opisują rzeczownik, więc po nich musi wystąpić jeszcze ten rzeczownik, np. This is my cat.

Zaimki dzierżawcze (mine, yours, his, hers, its, ours, yours, theirs) zastępują rzeczownik i po nich nie może on już wystąpić, np. This cat is mine.

4 lata temu

cytrynkaha

To zależy czy simple czy continous ja mialam dobrze nie chwałę sie ale jak ktoś sie uczy to wie

3 lata temu

And7709
And7709

She takes my shoes - wydaje sie ok dla angola?

3 lata temu

Vengir
Vengir

To by oznaczało „ona bierze moje buty”.

2 lata temu

andruccio

Czemu nie powiedziało że mam literówkę

2 lata temu

Vengir
Vengir

Nie wiem, a co napisałeś?

2 lata temu

OlafScki

Nie uznaje " Ona ma na sobie moje obuwie" :(

2 lata temu

Vengir
Vengir

Odpowiedniejszym tłumaczeniem słowa „obuwie” byłoby "footwear". Trochę zabawne słowo, ale ma szerszą definicję niż "shoes".

2 lata temu

MariuszMor3

Dlaczego nie może być: She wears the shoes of mine?

3 miesiące temu

botKACZKA

Czemu wears a nie wear ?

4 lata temu

xmoniczkax.567

Do ''she, he, it" dodajemy ''s'' do czasownika. Tutaj mamy ''wear'' lecz jest "she", więc dodajemy końcówkę "s". Wychodzi ''wears'', she wears my shoes.

3 lata temu

MaciejJanyska

Dla trzeciej osoby liczby pojedynczej w czasie Present Simple dodajemy "s" do czasownika.

4 lata temu

rangerA163

Ponieważ nie dwa razy.Końcówka s

7 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.