Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The title is very big."

Çeviri:Başlık çok büyüktür.

4 yıl önce

8 Yorum


AhmetSerdar

Unvan ve Ünvan sözcüklerini ben her zaman karıştırırım. Doğrusu TDK'na göre Unvan.

3 yıl önce

Aysun.17

peki başlık uzun olamaz mı?

3 yıl önce

emresk17

Big yerine long kullanilsaydi olurdu

3 yıl önce

BegmYrdem

olmaz çünkü 'big' büyük demektir eğer 'long' deseydi uzun olur diyebilirdik.

1 yıl önce

SpongeFoob

başlık oldukça büyük?

2 yıl önce

BegmYrdem

oldukça olması için 'quite' kelimesi olmalıydı

1 yıl önce

Tekabe07

Neden büyük değil de büyüktür?

1 yıl önce

elifyagmur09
  • EN1 19,1 7116.8EniyArk1 bir de ben sana bir daha asla bırakmayacağım, ne kadar i..- 1 1- # @ 4 *} 20 1 2 0 ) 0 0 0 :) ] İ.] i.) SY .ir .' f 9.2 ir,. 01 1 2 ...
9 ay önce