1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I had come to talk to you bu…

"I had come to talk to you but you were not there."

Traducere:Eu venisem să vorbesc cu tine dar tu nu erai acolo.

September 19, 2014

10 comentarii


iuliga

Eu venisem sa iti vorbesc dar tu nu erai acolo


ludescu

Venisem sa iti vorbesc dar tu nu erai acolo. Rezolvati o data problema.


Florica10

trebuie sa accepte si pentru plural - va - voi


alexa1717

Apare deja afisat raspusul ... ar trebui sa te lase sa alegi tu solutia..ms.


IonutSanta

"Eu venisem să vorbesc cu tine dar tu nu erai acolo,venisem să vorbesc cu tine dar tu nu erai acolo"-eroare de la site.


mihaigrigo781942

Allo doulingo iar dormiti in papuci,??????????


LuciaA1961.

Were nu se foloseste la plural?


Danciu73123

Raspunsul meu este similar cu cel tradus.


GeaniCosmi

geanicosmin pe instagram


Elena674459

Cănd mâncati cuvinte,când adăugați. Nu ştiți nici voi ce vreți........

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.