"We need to develop a new model."

Fordítás:Fejlesztenünk kell egy új modellt.

September 19, 2014

5 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


oregkvinto

miért nem we have to develop a new model?


bababalerina

Az ugyanazt jelenti. Mindkettő jó


Szanzs

A szótár első helyen a kifejleszt szót adja meg. Miért nem fogadja el?


Ibolya976385

Szerintem a ki kell fejlesztünk egy új modellt, ugyan azt jelenti.


Mria795705

Miért nem fogadja el : ki kell fejlesztenünk egy új modellt . Úgy látom senki nem érti. Valószínű, hogy rossznak veszi, hogy többet foglalkozzunk vele. Nem rossz ötlet, csak engem speciel bosszant.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.