Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kim kazanır?"

Çeviri:Who wins?

4 yıl önce

8 Yorum


mervanyalcindag

"who win?" olmaz mı?

4 yıl önce

podious

"who" sorusu tekil olarak kullanılır dolayısıyla "he, she, it" gibi öznelerin eklerini alır. "who win" olmaz.

4 yıl önce

mervanyalcindag

Ah evet, Teşekkür ederim. Çoğul için "Whoes win?" olur mu? Kimler kazınır?

4 yıl önce

podious

bildiğim kadarıyla İngilizcede "kimler" gibi bir yapı kullanılmıyor benden daha iyi bilen birilerine sormak gerek gerçi

4 yıl önce

zubist

peki burada kastedilenin tekil mi çoğul mu olduğunu nasıl anlıyoruz ki kim kazanır sorusu tekil de olur çoğul da

1 yıl önce

polatinkizi

Kim derken sanki öznemiz she he veya it gibi düşünmelisin. Dolayısıyla who wins? Doğru cevaptır.

1 yıl önce

sahrasbrs

who does win? niye olmuyor ki??

2 yıl önce

polatinkizi

Çünkü soru cümlesi yapılırken Yardımcı fiil özneden önce yazılır. Fakat kim kalıbı kullanılırken cümlede bir özne olmadığı için yardımcı fiil soru cümlesine gelemez.

1 yıl önce