A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nem fogadja el, hogy öreg."

Fordítás:She does not accept that she is old.

3 éve

9 hozzászólás


mutyuli

She -vel miért hibás?

3 éve

F_Argay
F_Argay

Biztos mert a nők el tudják fogadni... ;)

3 éve

greni71

Nem fogadja el she-vel pontosan ugyanazt a fordítást

3 éve

LBetty80

Jahh.. már megint különbséget tesz a nemek között.... Én is she-vel írtam, de most már jelentek minden ilyet, hátha egyszer kijavítják.

3 éve

silverowlpaco

ugyanezt irtam csak a he helyett she-t irtam,és szerinte hibás.egy nő miért nem lehet? Ez olyan mint volt a magas és az alacson,csak az alacsonyt fogadje el.mindjárt leütöm magam,fogjatok le

3 éve

kozmabalint

Azért He mert a nők koráról nem beszélünk :D

3 éve

Jutas
Jutas

he/she does not accept being old?

2 éve

ubovics1

she does not accept that she is old

2 éve

BottynImre1

He-vel miert hibás?!

6 hónapja