1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Thank you for your visit."

"Thank you for your visit."

Çeviri:Ziyaretiniz için teşekkür ederim.

September 19, 2014

30 Yorum


ada_yucel38

''teşekkür ederim ziyaretiniz için'' neden olmuyor

November 1, 2014

adil_english

Ingilizceden Türkçeye cevirirken devrik cumle olmasi icin ingilizce cumlenin de devrik olmasi gerekir

October 12, 2015

SuatBildik

adil_english ben de sana katılıyorum ama sen şimdi ingiliz bayrağı seçersen türkçe yazar önerin için teşekkürler

DUOLİNGO GRUP EKİBİ

November 13, 2019, 6:13 PM

YAVUZKIRAC

Türkçe düşünüyorsun. Devrik cümle yapmamalisin ingilizcede

February 5, 2019

isabattmani

Ben de yazdım ondan kabul etmedi

May 9, 2019

Deniz134234

Devrik cümleyi kabul etmiyor kalıplar çok çok farklı!!!!

June 22, 2019

zahter35

"thank you" için "sağ ol"u kullanmak doğru ama kabul etmiyor.

December 15, 2014

zaman12

ben de aynı hataya düştüm (!) aman ne büyük fark var aralarında. sağ ol ile teşekkür ederim arasındaki uçurum!!!

January 28, 2015

ufukyayla

Sağ ol kabul edilmeli. Anadolunun büyük bir kısmında kimse teşekkür ederim demez.

August 19, 2015

serdaro81

Evet doğru aslında biz samimi olduğumuz kişilerde sağol, çok samimi olmasdığımız kişilerde teşekkür ederim diyoruz...

October 3, 2015

ogstr97

ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederimin neresi yanlış, bence ziyaretiniz için yanlış olmalı sonuçta ziyaret edilir.

March 31, 2016

incikin_

Cümlenin anlamı aynı olsa da farklı bir dilbilgisi yapısı kullanmışsınız.

July 1, 2016

HulyaCakka

dogruuuuuuu

August 3, 2016

-Made-in-China-

emin değilim ama your visit ziyaretiniz oluyo visit tek olsaydı ziyaret etmek anlamı olabilirdi meselam ''thank you for visit'' veya yürüyen uçak

February 8, 2016

yavery

ziyaret ettiğin için teşekkür ederim. kabul edilmedi

February 27, 2016

incikin_

GerundsInfinitives konusuna giren daha karmaşık bir yapı kullanmışsınız. ("Thank you for visiting us.")

Buradaki kullanım daha basit:

"Thank you for: için teşekkür ederim
Your vizit: ziyaretiniz.

July 1, 2016

HulyaCakka

bence dogru ayni anlam ustelik devrik cumlede degil

August 3, 2016

vvsey

Teşekkür ederiz de oluyor mu?

March 1, 2016

SuatBildik

hayır

November 13, 2019, 6:13 PM

Kenan2013

Ziyaretiniz için teşekkür ederim.

ziyaret için sana teşekkür ederim

arasındaki fark nedir ?

August 24, 2016

SuatBildik

arasındaki fark size olan kelimeyi sanayı oluşturuyor önerin için teşekkürler

DUOLİNGO GRUP EKİBİ

November 13, 2019, 6:16 PM

mert973884

Thanks for your visit olmaz mi

November 2, 2016

MMuratCENG

Ziyaret ettiğiniz için teșekkür ederim i kabul etmemek

July 8, 2017

cuneytuz

"teşekkür ederim ziyaretniz için" yanlış bir çeviri değil. bunu düzeltiniz.

October 21, 2017

Mustafa897493

Geldiğiniz için teşekkürler neden olmuyor

January 1, 2018

can_ping1234

dostum visit '' ziyaret etmek'' anlamına gelmektedir. gelmek deseydi zaten ''come'' fiilini kullanırdı

January 1, 2018

emalpya656

A

January 27, 2018

Yasemin191816

How about doing some English training together. Come on my group UENHKV 16.07.2018

July 16, 2018

Ayhan306643

Duyduğun şeyi yaz diyor yazıyorum çeviri istiyor?

September 26, 2018

isabattmani

aynısını kabul etmedi

May 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.