"Hello, Duolingo!"

Fordítás:Szia, Duolingo!

September 19, 2014

20 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


gyulukaboy

Duolingo, like ha szereted


csabca3

Én dulingónak hívom.


Livi913783

Én nekem a duolingo a kedvenc appom/nyelvtalulós appom


BernadettB659930

Livi913783 Nekem tetszik nagyon nagyon nagyon nagyon


Petra956616

Én 8 napos szériánál tartoj


Bogikahello

Én nekem 17 napos szériám van.


gota911884

Nincs olyan opció, hogy Duolingo!


laurabeagle131

Én tíz éves vagyok. 4 éve tanulok angolt. De a Duolingo nem játék! Ezt kikérem magamnak! És másnak is, aki így gondolja!


Russiangayguy

When you are only here because you are bored, and you are actually much better at english: (・–・;)ゞ


Russiangayguy

When you are only here because you are bored, and you are actually much better at english: ;-;


EsIEmO

Tökèletesen mondtam ki ès azèrt bukok èletet ès kezdhetek elölről egy egèsz gyakorlót mert nem kèpes felismerni a mondott beszèdet

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.