Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Your books"

Çeviri:Senin kitapların

3 yıl önce

22 Yorum


Gizem_0123

Your senin demek degilmiydi arkidaslar

3 yıl önce

emrecan123312

senin veya sizin

1 yıl önce

noname35916

Evet

2 yıl önce

pekHilal1

Zaten ordada senin yaziyo mq

4 ay önce

MeteUlku
MeteUlku
  1. Your = Senin
  2. You're ("you are"ın kısaltılmış hali) = Siz/sen
2 yıl önce

Berkay192257

Knk ne alaka

1 hafta önce

Berkay192257

You re to be fiili (am,is,are) yanlis biliyosun alakalari yok bunlarin

1 hafta önce

GalipTekel2

Your ile you are farklı şeyler

6 gün önce

Ayendertrk

Evet

3 ay önce

cemilkskn

Sizin kitaplar yanlış oluyor

3 yıl önce

fahriuzar

Sizin kitaplar olmaz sizin kitaplarınız olur

3 yıl önce

pekHilal1

Hay amq bilmiyoduk

4 ay önce

basak1907b

sizin kitaplar olmaz sizin kitaplar olur çünkü türkçe'de olduğu gibi bir sahiplik eki var bu nedenle sizin kitaplarınız doğru cümle olur

2 yıl önce

Zeynepsm

Aynen

1 yıl önce

pekHilal1

Gunaydim

4 ay önce

mustafayas166447

dedığimin birini algiliyosa diğerini algılamiyo telefonda yeni yani

11 ay önce

KayaEmre3

Ben doğru yaptım saymadı

1 yıl önce

deniz861820

Nn

1 yıl önce

Ibrahimemi11

Hay ben sizin

1 yıl önce

ezgi178301

Cevabı doruyaptım.

8 ay önce

mer426956

Küüçççaaüütükcıc

5 ay önce

MustafaKes359365

Lol

3 ay önce