"Yourbooks"

Çeviri:Senin kitapların

4 yıl önce

26 Yorum


Gizem_0123

Your senin demek degilmiydi arkidaslar

3 yıl önce

emrecan123312

senin veya sizin

2 yıl önce

noname35916

Evet

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku
  1. Your = Senin
  2. You're ("you are"ın kısaltılmış hali) = Siz/sen
2 yıl önce

Berkay192257

You re to be fiili (am,is,are) yanlis biliyosun alakalari yok bunlarin

5 ay önce

GalipTekel2

Your ile you are farklı şeyler

4 ay önce

pekHilal1

Zaten ordada senin yaziyo mq

9 ay önce

AliOsman849188

Hhahasha

1 ay önce

Ayendertrk

Evet

8 ay önce

EgeKemalSe1

Evet

2 ay önce

cemilkskn

Sizin kitaplar yanlış oluyor

4 yıl önce

fahriuzar

Sizin kitaplar olmaz sizin kitaplarınız olur

4 yıl önce

pekHilal1

Hay amq bilmiyoduk

9 ay önce

basak1907b

sizin kitaplar olmaz sizin kitaplar olur çünkü türkçe'de olduğu gibi bir sahiplik eki var bu nedenle sizin kitaplarınız doğru cümle olur

3 yıl önce

pekHilal1

Ama dil ingilizce turkce deil

9 ay önce

Kadir15534

Çeviri yaparken türkçe kurallarına uymak zorundasın

2 ay önce

Zeynepsm

Aynen

1 yıl önce

mustafayas166447

dedığimin birini algiliyosa diğerini algılamiyo telefonda yeni yani

1 yıl önce

KayaEmre3

Ben doğru yaptım saymadı

1 yıl önce

deniz861820

Nn

1 yıl önce

Ibrahimemi11

Hay ben sizin

1 yıl önce

ezgi178301

Cevabı doruyaptım.

1 yıl önce

mer426956

Küüçççaaüütükcıc

10 ay önce

MustafaKes359365

Lol

8 ay önce

humeysaelif

Senin kitabin olmaz mi arkadaslar

3 ay önce

brahimBilg12

Sa

4 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.