"Your books"

Çeviri:Senin kitapların

4 yıl önce

70 Yorum


Gizem_0123

Your senin demek degilmiydi arkidaslar

3 yıl önce

emrecan123312

senin veya sizin

1 yıl önce

EniseSar2

A we we: ca

1 yıl önce

noname35916

Evet

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku
  1. Your = Senin
  2. You're ("you are"ın kısaltılmış hali) = Siz/sen
2 yıl önce

Berkay192257

Knk ne alaka

2 ay önce

Berkay192257

You re to be fiili (am,is,are) yanlis biliyosun alakalari yok bunlarin

2 ay önce

GalipTekel2

Your ile you are farklı şeyler

2 ay önce

pekHilal1

Zaten ordada senin yaziyo mq

6 ay önce

Ayendertrk

Evet

5 ay önce

AzizkanD

evet yada sizn

2 yıl önce

cemilkskn

Sizin kitaplar yanlış oluyor

3 yıl önce

fahriuzar

Sizin kitaplar olmaz sizin kitaplarınız olur

3 yıl önce

pekHilal1

Hay amq bilmiyoduk

6 ay önce

basak1907b

sizin kitaplar olmaz sizin kitaplar olur çünkü türkçe'de olduğu gibi bir sahiplik eki var bu nedenle sizin kitaplarınız doğru cümle olur

2 yıl önce

pekHilal1

Ama dil ingilizce turkce deil

6 ay önce

mitat10

Bencede

2 yıl önce

Zeynepsm

Aynen

1 yıl önce

pekHilal1

Gunaydim

6 ay önce

BaranOffic

Doğru diyon

2 yıl önce

mustafayas166447

dedığimin birini algiliyosa diğerini algılamiyo telefonda yeni yani

1 yıl önce

KayaEmre3

Ben doğru yaptım saymadı

1 yıl önce

deniz861820

Nn

1 yıl önce

Ibrahimemi11

Hay ben sizin

1 yıl önce

ezgi178301

Cevabı doruyaptım.

10 ay önce

mer426956

Küüçççaaüütükcıc

7 ay önce

MustafaKes359365

Lol

5 ay önce

humeysaelif

Senin kitabin olmaz mi arkadaslar

1 ay önce

eyma42163

.

1 yıl önce

FeridBabak

Sizin kitabiniz olmali siniz kitaplariniz ne eee

1 yıl önce

HlyaSizgek

Your senin demek değilmiydi

1 yıl önce

oyunpazar1

ayn sğşlsğüladpğakfdoğlkflopdfkmsoıkıjıofjwı siki

11 ay önce

KadirAltun16

Çok sıkıcı

8 ay önce

mustafa13579

bu ne ya sizin kitaplarınız diyorum yanlış çıkıyor

2 yıl önce

ayhan308627

Your sen/siz şeklinde books da kitaplar şeklinde yani sizin kitaplarınız doğru oluyor

2 yıl önce

mervece12

sizin yada senin olduğunu nasıl anlayacağız

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Ingilizce'de ikisi de ayni.

2 yıl önce

mervece12

teşekkür ederim

2 yıl önce

aecem2012.-..-

Senin kitaplarin olucakti

2 yıl önce

hayat_ozge

Kitaplarınız yazsak sadece oluyomu

2 yıl önce

faruk908701

yes

2 yıl önce

emrecan123312

kitapları okumayın dedim aq

1 yıl önce

aylin709921

Your senin demek oluyor

1 yıl önce

TuncayHakan1

your ile your's arasındaki fark nedir?

1 yıl önce

mehmeremin

I you we they de s takısı olmaz ki

1 yıl önce

ElifYilmaz386146

You (sen/siz) Your (senin/sizin) ANLAMLARINA GELİR. Your books (senin kitapların)

1 yıl önce

Cool380553

Huuu

1 yıl önce

_Aleyna_Solaker_

Bence “Artık Kurslarla İlgilenmiyorum”doğru söylüyor

1 yıl önce

Glsm851110

Senin kitapların değil benim kitaplarım!

1 yıl önce

HlyaSizgek

Your senin demek deyilmi

1 yıl önce

CelalMertK

Evett

2 ay önce

beach96

Burada senin kitaplar veya sizin kitaplariniz dersek farkedermi

3 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Senin kitapların" veya "Sizin kitaplarınız" olabilir.

2 yıl önce

SenaSyleme

Sahiplik ifadelerinde his my her their kullancagimiza she have pencil yani onun kitabi var kalibini kullansak olmuyomu

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"onun kitabı" ve "onun kitabı var" tabii ki aynı şey değil

3 yıl önce

SefaUzun1

Progrsmda bi sorun var sanki."sizin kitaplarınız" dedim,yazımınızda bi hata var dedi.

3 yıl önce

Melek531989

Sizin kitaplarınız doğru oluyor evet soruda bir yanlışlık yok arkadaşlar

3 yıl önce

katil_balina

'senin' kitapların aynı şey değil mi

2 yıl önce

aysima462254

Sizin kitapları yazdım yanlışşlıkla onu bile kabul etmiyoo

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Bunda şaşırılacak bir şey yok, yanlışlıkla "sizin kitaplarını" gibi bir şey yazsaydınız, büyük ihtimal kabul ederdi.

2 yıl önce

CSaykoC

Senin kitabin yanlismi

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Senin kitabın" tekil olur, çevirisi de "Your book"dir. Bu cümlede istenen "books", -s takısı var ve bu çoğul demektir. O yüzden "kitapların" veya "kitaplarınız" olması gerekiyor.

2 yıl önce

emrecan123312

abi veya abla tekrarlayabilir misin daha açık bir dille

1 yıl önce

umuryuk

senin kitabın olmuyor mu?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Book: kitap / books: kitaplar

2 yıl önce

GZEM14

İyi m

2 yıl önce

Abdullah624284

your sen ve siz anlamları da var

1 yıl önce

Isaokyaman

Senin kitapların yerine sadece "Kitapların " desek?

3 yıl önce

berkdogan2005

Ha kıtaplarin ha kitaplariniz ne fark var

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Raporlayın lütfen.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.