1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She is a little girl."

"She is a little girl."

Çeviri:O küçük bir kız.

September 20, 2014

14 Yorum


AhmetAkn16

O bir küçük kızdır. Neden yanlış?


Selcen_Ozturk

Türkçede kendi kendinize bir kaç kere "O bir küçük kızdır" ve "O küçük bir kızdır" diyin. Yazdığınızın ne kadar doğal olmayan bir ifade olduğunu kendiniz farkedeceksiniz :)


-Made-in-China-

cünkü o bir tane kücük kız gibi oluo


ferdi48130

Bende aynı yazdım kabul etmedi çünkü ingilizce öğrendikce biri başa almaya alıştık türkcedeki gibi o küçük bir kızdır yazmadık :) yakında in istanbul yazmakdan da istanbul yazmayalım da :)


ysfky99

Biraz edebiyat yapip "kucuk bir kiz o " dedim kabul etmedi. Bence etmesi gerekirdi


bahri496952

İngikizcede sıfat+isim şeklindeki eşleşmelerde birinci kelimeye x, ikinci kelimeye y dersek tercume daima x bir y dir şeklinde olur. Burda da oyke olmuş o küçük bir kızdır. Başka örnek: he is a big boss. O buyuk bir patrondur. Gibi. Eşleşme isim+isim olsaydı tercüme bir xy seklinde olacakti. Örnek: it is a covboy hat 'o bir kovboy şapkasıdır' gibi...


dogi_yalitekin

o küçük kız dedim neden kabul etmedi


muratdemircan

Little yi lerıl diye okuyor alfabeyi ögrenmem gerekiyor galiba


ipek-temel

kelimenin üstüne gelince az küçük ve biraz kelimeleri yazıyor biz nerden anlayalım ki bu yüzden bence biraz saçma gibi........


ZraVena

Is yerine has diyor zannettim.


KaanMantas

O minik bir kiz dedim farketmiyordu benceee


R4Ub8lXN

Arkadaşlar kabul etmez çünkü çeviri istemiyor, duyduğunuzu yazın diyor.


ysfky99

Are you joking to us


hasanunlukilinc

lanet gelsin has gibi söylüyor :d

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.