"Ea a presupus că eu sunt fericit."

Traducere:She has assumed I was happy.

acum 4 ani

21 de comentarii


diananistor

Nu ar trebui sa fie: 'She has assumed i am happy'? pentru ca in romana avem timpul prezent. Daca este corect asa, de ce este?

acum 4 ani

Gogolindo

Nu-si bate nimeni capul cu raspunsurile. E putin cam abandonata afacerea asta.

acum 3 ani

MariaCuste

Așa e

acum 2 ani

bfe69
bfe69

asa mi se pare si mie, gresit!

acum 3 ani

AnaPop604019

Asa e corect

cu 2 luni în urmă

VIRGINIACARACAS

traducerea cuvantului "was" prin apasarea cursorului este urmatoarea: eram fost era deci toate sunt la timpul trecut. este o eroare de la duolingo

acum 2 ani

Alter_eu

Concordanta timpurilor in engleza nu permite un verb la prezent in propozitia secundara daca verbul din propozitia principala este la trecut, chiar daca in romana se foloseste prezentul.

acum 2 ani

ClaudiuVla5

Bine de stiut.

acum 1 an

deliaprigorie

in propozitie verbul este la prezent,iar in traducerea lor este la trecut. Anterior a fost aceeasi propozitie dar cu" am fost fericit"

acum 3 ani

GiuliaStef10

Of cate greseli fac

acum 2 ani

GiuliaStef10

She has assumed i was happy e corect, dar in exercitiul asta nu apare bine

acum 2 ani

GiuliaStef10

Nu e corecta varianta she assumed i was happy

acum 2 ani

CodrelsGam

Cum ramane cu "She supposed that I am happy"?!

acum 1 an

Matei593246

,,she has assumed I am happy"-aceasta mi se pare traducerea corecta

acum 1 an

viviana424768

ambele verbe sunt la trecut?

acum 1 an

ClaudiuVla5

"I was" nu e la trecut?

acum 1 an

NicoletaFa7

Nu este corect."Sunt fericit"" se traduce " i am happy" (timpul prezent) nicidecum "ï was happy"(timpul trecut) :)

cu 11 luni în urmă

c0BS2

i was ?????? eu am fost ......I am Eu sunt!!!!!!!

cu 9 luni în urmă

c0BS2

Siii!!! Ea a presupus ca eu am fost fericit , cum scrii????

cu 9 luni în urmă

CalinNavolan

Traduceri de cacat!

cu 1 lună în urmă

Sofia511139

Ar fi cazul sa se corecteze raspunsul sau sa se dea explicatie de ce "I was" si nu "I am"

cu 1 lună în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.