1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I am vegetarian."

"I am vegetarian."

Переклад:Я вегетаріанець.

September 20, 2014

7 коментарів


nazar-blade

я є вегетеріанець


Dzwinka

Вегетаріанець. Вбийте в гуглі це слово і побачите.


teG23

Я не вегетаріанець


MichaelBes119361

А чому не можно "I am a vegetarian"


Olly_1052

Такий варіант є теж граматично правильним, але речення має трохи інше забарвлення.
Без артиклю vegetarian використовується як загальне понятя - спосіб харчування. Тобто, I am vegetarian означає (не дослівно), що я надаю перевагу цьому способу харчування.
З артиклем - I am a vegetarian - я людина, одна з багатьох, яка є прихильником цього способу.


Lesia1010

На мою думку, українською - ВЕГЕТАР і ВЕГЕТАРКА. Дуолінго пропонує русизми.


Olly_1052

На жаль, українські словники Вашу думку не підтримують. Таких слів у них немає.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.