1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The soldier does not have a …

"The soldier does not have a family."

Traducere:Soldatul nu are o familie.

September 20, 2014

10 comentarii


Nicoletani272751

"Does"este necesar pentru formarea negativului sau interogativului LA present simple (timpul folosit inexercitiu ),persoana a-lll-a singular


Iftene

Nu inteleg de ce este adaugat does.


[utilizator dezactivat]

    "Does" este necesar pentru formarea negativului sau interogativului la present simple (timpul folosit in exercitiu), persoana a III-a singular.


rares436148

    Păi inseamna NU ARE


CristiIov

    am scris corect a zis ca e corect dar mi-a luat o viata


hollyleaf_ro

    Eu am pus un emoji dupa si sa stiti ca a spus ca e gresit :))


ValentinaI96823

    Afirmativ: Subiect+Verb (s, es pers. III ) Interogativ: Do/does+Subiect+ verb Negativ: Subiect + do/does+ not+verb

    Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.