Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Εσύ γράφεις για το προσωπικό."

Μετάφραση:You write about the staff.

πριν από 3 χρόνια

3 σχόλια


M.C.Tzika

You write for the staff!

πριν από 3 χρόνια

Eslinda.V

Κι εγω αυτο ηθελα να ρωτησω

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Η προφανής μετάφραση στη συγκεκριμένη πρόταση είναι "write about", το οποίο σημαίνει "γράφω σχετικά με κάποιον/κάτι", δηλαδή περιγράφω. Write for σημαίνει είτε (α) γράφω για κάποιο μέσο δημοσίευσης (πχ γράφω για μια εφημερίδα/περιορικό) άρα είμαι συγγραφέας/δημοσιογράφος κλπ είτε (β) γράφω και αιτούμαι κάτι. I write for the staff φαίνεται να περιγράφει το (α).

πριν από 2 χρόνια