"Εσύ γράφεις για το προσωπικό."

Μετάφραση:You write about the staff.

September 20, 2014

3 σχόλια


M.C.Tzika

You write for the staff!

September 20, 2014

Eslinda.V

Κι εγω αυτο ηθελα να ρωτησω

February 9, 2016

D_..
Mod

    Η προφανής μετάφραση στη συγκεκριμένη πρόταση είναι "write about", το οποίο σημαίνει "γράφω σχετικά με κάποιον/κάτι", δηλαδή περιγράφω. Write for σημαίνει είτε (α) γράφω για κάποιο μέσο δημοσίευσης (πχ γράφω για μια εφημερίδα/περιορικό) άρα είμαι συγγραφέας/δημοσιογράφος κλπ είτε (β) γράφω και αιτούμαι κάτι. I write for the staff φαίνεται να περιγράφει το (α).

    February 9, 2016
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.