"Ce întrebări au copiii?"

Traducere:What questions do the children have?

September 20, 2014

21 de comentarii
Această discuție este blocată.


TanaseIulia

Verbul "to do" inseamna "a face" dar se poate folosi si ca verb auxiliar. Pe "do" il folosim in prezentul simplu, care exista doar in limba engleza, se formeaza la interogativ, cu fromula asta: verbul "To do" + Subiect+ verbul de conjugat. In acest caz, din moment ce este interogatie partiala, pentru ca nu se poate raspunde cu "da" sau "nu", se pun intai celelalte parti de propozitie si dupa formula de mai sus. Sper ca v-am fost de folos!


0rbital

Multumesc frumos pentru explicatia data.


SorinelHonest

What questions have the children -se pare ca nu este bun raspunsul meu.


BratuCatalina

Raspunsul nu este acceptat deoarece sunt două răspunsuri corecte ...


dannygp

exact aceeasi raspuns am avut si eu-,nu a fost acceptat.As dori ,daca ne-ar explica cineva ,de ce se intercaleaza "do" in aceasta propozitie,sau cum se construieste respectiva propozitie? Multumesc mult!


Simona41690

Regula este așa : propoziția afirmativă prezent se construiește cu S+V prezent : "Children have a question" Propoziția interogativă se construiește printr-o ordine inversă V+S dar o folosire a combinației verbului "to do" acordat la prezent + V la infinitiv, adică : "What do children have ?" răspuns : "a question" sau: "I see a flower" - > "what do I see ?" respectiv "He/she sees a flower" - > "what does he/she see ?" . Deci aici exact, e vorba de "children" ca și cum îi poți înlocui cu "they". Ca în : "Children/they sing a song" - > "What do children /they sing ?", răspuns: a song :)


Edy248290

De ce toata lumea zice ceva.ceva ceva este un exsemplu exsepmlu nu cred ca este corect. eu cred ca ar trebui credeti in chestille care le zic in comentarii caci eu sunt in liga de perla ( am uitat numele ligii in care sunt).


nechitavasil

"Copi-i-i" este articulat, asa ca nu vad a fi gresita folosirea lui"the": - What questions do the kids have?


dan3s2020

Exact asa am formulat si eu


CostacheIonut

aici unde trebuie sa pronunti am zis what questions do the children have? pt. ca mai devreme la un exercitiu te punea sa traduci in engleza si pusesem:What questions have the children ceea ce nu a fost corect.Acum cand a trebuit sa pronunt a zis cu "kids" si fara articol.De ce puteam zice cu kids fara articol si in cealalta parte este cu "the children have" .Astept raspuns!!! :D


0rbital

Multumesc pt explicatie la Tanaseiulia


serbanmatei4

Copii se poate scrie în engleză kids sau children


IleanaDinu

La fel am scris si eu, dar nu imi accepta raspunsul


madalina827202

Ok cum este corect???


Florentina873681

Nimeni nu te obligă să folosești Duolingo.limbajul tău este f.urat.ne face de rușine.cauta o altă rețea de socializare care să fie de nivelul tău de Educație.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.