"Ea ce bea?"

Traducere:She drinks what?

September 20, 2014

13 comentarii
Această discuție este blocată.


LariMario1

What she drinks de ce nu merge?


Florea339711

What she drinks se traduce "Ce bea ea?". Aici e "Ea ce bea". De aceea ni se pare pe dos.


SorinelHonest

Spune-mi te rog "what she drinks",-nu merge?


Ana272020

Ba da merge este eroare la Duolingo


Simona41690

Nu merge "what she drinks ? " pentru că forma interogativă la prezent trebuie să conțină combinația "do/does + verb la infinitiv (fără particula 'to' ) : what do you drink? what does he/she drink ? (nu drinks, căci fiind la infinitiv nu se schimbă)


StixChop

What is she drinking e corect si suna mAi bine


dorina507367

What she drinks" e raspunsul corect, aplicatia duce in eroare(


AmadeusMinu

Rapuns Duolingo GRESIT. Propozitia este interogativa deci topica este What drink she ? sau o exprimare mI fireasca What is she drinking ?


locirepedere

Am raspuns "What does she drink?" si a fost corect.


PatruIon

...este corect "ea bea ce????"


Ana272020

"Cea mai corecta aplicatie EVVVVEEEEER"


Pandoamessi

De ce nu merge What does she drink?


Carmenvlas4

Chiar nu are logica...cum sa fie corect asa?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.