Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Önemli kitaplar nelerdir?"

Çeviri:What are the important books?

3 yıl önce

6 Yorum


Aliyalcinali

Neden "the" gerekiyor acaba ?

3 yıl önce

sclkck

herhangi bir kitap olmadığı için belirtilen bir kitap

3 yıl önce

OrkunAsa

Neden significant değil de important?

3 yıl önce

BurakOzkur

What book are important' cumlesinin yanlisi nedir?

3 yıl önce

Grkanztrk1

Books deseydin olabilirdi

3 yıl önce

kahraman580287

Çünkü o zaman önemliler kitap ne olurda o yüzden

2 yıl önce