"People lost faith in banks."

Fordítás:Az emberek elvesztették a bizalmukat a bankokban.

September 20, 2014

17 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


AlbertJzse

Az emberek elvesztetek a bankokban a hituket???????????


SmuelSoma

Ezzel a fordítással, úgy kellene szólni az angol mondatnak, hogy: People lost their faith in banks.


akiralyb

a nép elvesztette a hitét a bankokban, miért nem jó?


MartonGeza

Az emberek elvesztették a bankokba vetett hitüket, különösen, ha elvesztették a bankokba betett pénzüket.


caissa86

Ahum: vagyis maskepp fogalmazva: Az emberek hitetlenekke valtak mialatt a bankokban voltak **(gondolom, mig bevizettek a szamlat, rajottek hogy jobb nekik, ha nem hisznek tobbe) :-S


nagyenyed

akkor lenne határozott névelő: in the banks


cucesz1

Ugyan azt irtam ami a megfejtés


Zoli326082

Itt miert nem kell birtokosba tenni hogy a hitük?


altork

Az emberek elvesztették a bizalmukat a bankokban. Szerintem magyarul ez így mondatik.


TornyaiJanos

People miota többes szám?


n.k.zsuzsa

Amióta létezik.


Hajdusec

Végre egy az életből merített mondat.....


HannaFanni1

„Az emberek a bankokban elvesztették a bizalmukat". Ezt fordítottam én. Erre ő kijavítja, hogy: „Az emberek elvesztették a bizalmukat a bankokban". TI TALÁLTOK JELENTÉSBELI KÜLÖNBSÉGET?


namlakekreb

a bankok szòt fel se ajànlotta


AttilaGl15

A hitüket vesztették el. Szerintem. Trust or faith


TukVan

és azóta is keresik. :) Magyarban,...a valamibe vetett bizalmat lehet elveszíteni. Lehet így fordítani?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.