"The horses"

Çeviri:Atlar

4 yıl önce

25 Yorum


ZeynepBykk1

Valla sıkıntı li soru yok dualingo super

2 yıl önce

zeynepsevim06

Aynen

2 yıl önce

hiranur447118

O bir kere dualingo değil duolingo zeynep büyükkol :|

9 ay önce

Anann78

Süper uygulama :)

2 yıl önce

kutluhan75479

aynen

10 ay önce

DenizKama

Yaa arkadaş 'Do horses' nedir. Mekanik sese kulak verin. bak the için Do deyip Horses ile birleştirip ulama yapmış. Olmuş sana ' Dohorses '

2 yıl önce

mrlensar

the'yi çkarsak ta olur

2 yıl önce

dogu20091

hayir

8 ay önce

dogu20091

hayir

8 ay önce

dilay534791

Very easy but .....

2 yıl önce

rozroz21

Ya zaten horse(s) ile atlar oluyor The nin orda ne işi var ..

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"the" kullanmamızda ismin tekil/çoğul olması etkili değil. Belirli bir nesne/insan/hayvan vs.den bahsediyorsak (karşımızdaki tam olarak hangi nesne/insanvs.den bahsettiğimizi biliyorsa "the" kullanırız.

A horse = Bir at

Herhangi bir attan bahsediyor olabilirim.

The horse = At

Hangi atı kastettiğimi konuştuğum kişi biliyor. Örneğin o an gözümüzün önünde olan at veya az önce bahsi geçen at.

horseS = AtLAR

(-S takısı nedeniyle çoğul) Genel olarak atlar (belli bir atı kastetmiyorum.

the horseS = AtLAR

(-S takısı nedeniyle çoğul) Hangi atları kastettiğimi konuştuğum kişi biliyor. Örneğin o an gözümüzün önünde olan birkaç at veya az önce bahsi geçen atlar.)

Ayrıca daha ayrıntılı bir açıklama isterseniz:
The "meselesi":
comment/1646458

1 yıl önce

AlperenMemis

hacı burdaki THE ne anlamda

1 yıl önce

joeGace

bence atın belirtilmesine gerek yok cins isim zaten mantıksız değil mi

1 yıl önce

ZEYNEP513101

We deemiyomu ya

1 yıl önce

Tugba349632

amerikan aksanını kullandığı için okunuşlar farklılık gösterebiliyor.

1 yıl önce

yamur905405

Evet we diyor

8 ay önce

NesibeKuze

İşitme engellilere ses gerekli değil. Bende işitme engelliyim.

1 yıl önce

senemGngr2

super abi

1 yıl önce

dsxb4

Arkadaslar the horse various Bi de horses ikiside atlar. Manasin. Verities amma the horses ne mana anlamadim

1 yıl önce

EnesGken

Flflğdpeœ

11 ay önce

Maral718837

Merhabalar Duolingo yu yeni kullanmaya başladım. Israrla rakip bulmam gerektiğini hatırlatıyor. Ne yapmam gerekiyor ?

10 ay önce

EmoKids

VALLA BI HARF YANLIS OLUNCA KYON YENIDEN OYNUYOM.YANLISSIZ OYNAMAK VAYA ZAVKLI

9 ay önce

sukidalearnin

o atlar diye yazdım.. hangi atlardan bahsettiğimi belirtmek için çeviriye "O atlar" yazdım ama yanlış dedi :/ sanki onlar atlar dedim ... diyebilirdim de aslında.. bence cevabım yanlış değildi :D

9 ay önce

ikolatagc

Cidde the horses kelimesini robota dinlettim damar ses anladı dark horses anladı vercese anladı ama the horses anlamadı. Zateb google kendi robot sesini okuyomıyıyor iğrenç sesler kullanıyor

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.