"Mie îmi plac câinii, dar surorii mele îi plac pisicile."

Traducere:I like dogs, but my sister likes cats.

September 21, 2014

7 comentarii
Această discuție este blocată.


AdrianCalinescu

Daca am articulat cainii si pisicile de ce imi spune ca este gresit?

Am tradus I like the dogs but my sister likes the cats.


Marius477421Mari

Deci? Ne luminează cineva?


Alexia432068

In ex asta nu exista ,, likes,, exista ,, like,,


maria502313

My sister likes cats


maria502313

Cand vorbim de animale la general nu folosim "the"


Adi783682

Cainii si pisicile sunt articulate .Raspunsul meu este corect !

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.