"De vogels eten het fruit."

Vertaling:The birds eat the fruit.

September 21, 2014

5 opmerkingen


oumienglish

Leg iemand mij uit het is toch een ander dus er moet een s achter het werkwoord wrm bij dieren niet dan?

February 19, 2015

StefvanSchie

Er komt geen -s achter het werkwoord, omdat dit niet de derde persoon enkelvoud is. Alleen dan komt er een -s achter de stam van het werkwoord. Het maakt niet uit dat het in deze zinom dieren gaat.

March 10, 2015

bartdam21

het kan toch ook the birds eats the fruit

March 17, 2017

El2theK

Nee, bij meervoud wordt eat gebruikt, zonder -s.

March 17, 2017

Marije849937

goeie tip

February 10, 2018
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.