"This type of change is normal."

Traducere:Acest tip de schimbare este normal.

September 21, 2014

20 de comentarii
Această discuție este blocată.


0rbital

"Acest fel de schimbare este normal" In normal condition would to accept??


BA0LaFSa

Mie mi- se pare corect.


Lidia767552

Acest fel de schimb este normal.


chibac

De acord, ori fel ori tip este la fel


Alina.MS

Adjectivul "Normal" ar trebui sa se acorde cu substantivul "schimbare" asadar cred ca corect este "Normala"... schimbare este normala, si nu schimbare normal.


fantomitzah

Subiectul propoziției este ”tip”. ”Acest tip este normal”, nu ”acest tip este normală”.


CristinaLu739733

E "tip de schimbare" nu "tip" deci si eu sustin varianta " Acest tip de schimbare este normala"


Lidia484501

Cu "tip" se acordă.


BA0LaFSa

Typ = tip, FEL, mod-In romaneste TIP ne se prea foloseste


VirginiaSt942339

ACEST MOD nu este corect ? TIP nu se prea foloseste in acest sens.


FloriDumit3

Acest gen de schimb este normal


BA0LaFSa

Nu mai puteti intelege ca ACEST FEL = ACEST TIP ??


icanicu

Acest gen de schimb este normal de ce nu este corect???


VirginiaSt942339

tip - nu se foloseste- se foloseste FEL


IuliaFurni1

Vă rog nu pot lucra cu fonul negru nu vad bine


BA0LaFSa

Am mai scris asa anterior si ati acceplat. TYP=tip, FEL


icanicu

Type înseamnă gen tip fel de ce numai tip???


Costus85

pidarasilor exprimativa corwct


Max357177

Bai ....cu cine a-ți facut gramatica?????


Lidia484501

De ce nu vor să privească și pe "fel de schimbare"?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.