1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "He would have managed it."

"He would have managed it."

Vertaling:Het zou hem gelukt zijn.

September 21, 2014

22 opmerkingen


emdecee

Ik vind "hij zou het geregeld hebben " ook juist

December 18, 2014

FreekVerkerk

Vind ik ook, geef maar door.

October 9, 2016

Tomvl117

Eerst kregen we: managed = geleid, nu plots is het managed = klaargespeeld, terwijl het klopt in de context

September 21, 2014

markheloking

To manage heeft helaas meerdere betekenissen, en in deze context gaat het niet om managen (leiden als in manager), maar gaat het om to manage (iets voor elkaar krijgen, klaarspelen, geregeld krijgen, ergens in slagen)

February 10, 2015

FreekVerkerk

to manage heeft meerdere betekenissen: https://translate.google.nl/#en/nl/to%20manage Het betekent zowel het organiseren het (aan)sturen, leiden, regelen, als het uiteindelijke resultaat. Dus managen is zowel leiden, als klaargespeeld. Beide is goed.

October 9, 2016

HumorHoofd1

Hem zou het gelukt zijn waarom is dat niet goed?

December 18, 2015

FreekVerkerk

Waarschijnlijk omdat dit systeem nog in ontwikkeling is en ze nog niet alle goede vertalingen hebben kennen/ hebben ingevoerd, dus help hen en geef het aub door als je een verbetering ziet. .

October 9, 2016

[gedeactiveerde gebruiker]

    geklaard zou ook een goede Nederlande vertaling zijn

    December 5, 2014

Tovenaar2000

    Hem zou het gelukt zijn is ook een goeie vertaling

    February 10, 2015

markheloking

    Alhoewel dat sterk de nadruk op Hem legt, wat in de engelse zin maar net van de context/uitspraak afhangt. "Hé would have managed it" -> "Hém zou het gelukt zijn" is inderdaad correct.

    February 10, 2015

moskes

    Hij zou het geleid hebben

    March 21, 2015

markheloking

    "Hij zou erin zijn geslaagd" is een juiste gramaticale opbouw van de zin.

    December 12, 2014

didierhors

    Hij zou het 3t geregeld hebben is goed

    March 26, 2015

hendy3

    hij zou het gered hebben???????????? waarom fout??????????????????

    April 16, 2015

    [gedeactiveerde gebruiker]

      Nee hoor, helemaal niet fout. Ik raad je aan om het toe te voegen bij Meld een probleem, vink dan de eerste mogelijkheid aan: deze zin/dit antwoord zou geaccepteerd moeten worden.

      April 16, 2015

RobbertFeu

      "Hij zou het hebben aangekund" wordt helaas niet goedgerekend.

      April 18, 2015

LnevanHaar

      Ik vind " hij zou het georganiseerd hebben" ook goed.

      September 17, 2016

Noordvaarder

      Hij zou het behandeld of afgehandeld hebben

      January 12, 2017

aidd90

      Waarom is;.. Hij zou het gehaald hebben......fout

      February 10, 2017

MaginaClau

      Hij zou het klaargekregen hebben ! Waarom is dat fout ?

      September 29, 2017

FreekVerkerk

      Lijkt me ook goed, alleen een beetje ongebruikelijk Nederlands, spreektaal.

      September 29, 2017

89MBD

      Het zou hem gelukt zijn?!? Shouldn't it be Hij zou het? Kan iemand me een uitleg geven? Ik begrijp dit niet.

      September 15, 2019
      Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.