Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Nu sunt pantalonii tăi."

Traducere:They are not your pants.

acum 4 ani

4 comentarii


MstNab

Trebuia sa pun di pronumele?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Te referi la ”they”?
Da, trebuie pus, în engleză nu are voie să lipsească subiectul verbului (singura excepție fiind modul imperativ), deci pentru persoana a treia plural este ”they” atât pentru obiecte, cât și pentru persoane.

acum 4 ani

MarianaPri10

Ai dreptate

acum 3 ani

Korbi.

The pants isn't yours nu era corect?

acum 3 ani