1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Nu sunt pantalonii tăi."

"Nu sunt pantalonii tăi."

Traducere:They are not your pants.

September 21, 2014

8 comentarii


Mihaela242

Eu am învătat la scoală ca "pantaloni" se spune "trousers"


MirceaAdri7

It 's not your pants.


MstNab

Trebuia sa pun di pronumele?


fantomitzah

Te referi la ”they”?
Da, trebuie pus, în engleză nu are voie să lipsească subiectul verbului (singura excepție fiind modul imperativ), deci pentru persoana a treia plural este ”they” atât pentru obiecte, cât și pentru persoane.


Diana-Chirifhoen

Modelele sunt pantaloni. N-am auzit deloc de-aşa ceva!


PDady

Opriti vocea asta enervanta

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.