"The boy comes after his father."

Fordítás:A fiú az apja után jön.

September 21, 2014

15 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


babarozsa

átvitt értelemben mit jelent? nem az apjár "üt" ?


Tomi7878

Most ez jutott az eszembe: Mindketten egy orvosi rendelő várótermében vannak, ahol ugyanarra a doktorra várnak. Közben beszélgetnek, amelyből mindenki számára kiderül, hogy milyen rokoni kapcsolat van közöttük. Jön egy új beteg és megkérdezi, hogy ők milyen sorrendben mennek be. Ekkor válaszolja neki valaki, hogy: A fiú az apja után jön! Ez csak egy példa, de biztosan vannak még más variációk is! :)


hoovirag

A fiú az apukája mögött jön. Ez nem ugyanaz???


GGABI2

Nem ugyanaz! A fiú az apukája mögött jön. - The boy comes behind his father.


foreverspeak321

A fiú megy az apja után.-minek nem jó? ez sem ugyanaz?


methosraven87

Azért nem jó, mert a "come" jelentése "jön", a "megy" az inkább "go".


Simon_Zoli

A szó szerinti jelentést véve alapul "methosraven 87 - nek van igaza, de nekem már elfogadta ezt is.


AttilaReh

A fiú jön apukája után. Korábban elfogadta "az" nélkül, itt meg nem


Petervenyige80

Édesapja mit nem jó?


Minoszaurusz

Azért nem sikerült mert nem írtam oda azt is hogy AZ


Adrienn912857

Az előtt/után az angolban csak az ige után állhat?


sziszike.1

Miért nem jó? A fiu az ő apja után jön.


JanosGrenc

nem tudom mi történt,de ma minden gépi hang normálisan érthető. Vajon meddig?


zsike53

Hogyan tudom bejelenteni, hogy a hangfelvételen rendszeresen lemarad a mondat vége. Ebben a mondatban többszöri meghallgatás után sem hallottam a father szót.


Hdi425

Jó lenne ha lehetne javítani a mondatokon

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.