Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Zamanla her şey değişir."

Çeviri:Over time everything changes.

3 yıl önce

33 Yorum


e.korkmaz

with time olmaz mı

3 yıl önce

sasas23456789

Zamanla nın üstüne tıklayınca with yazıyo haksızlık yanlış yönlendirmeden dolayı can gitti

3 yıl önce

MuradImano1

Zamanla zaman gectikce anlaminda burda o yuzde.

6 ay önce

cactus222

Duolingo'nun android uygulamasında böyle bir sorun yok. Can gitmiyor. Siz ios kullanıyorsunuz sanırım.

2 ay önce

RufiYildiz

In time olmaz mi?

3 yıl önce

seyma5er

Neden over. By time olamaz mi

3 yıl önce

yasarsoyb

over geçen tükenen zaman anlamı katmaktadır

3 yıl önce

Hisar34
Hisar34

"by time" olur muydu?

3 yıl önce

lalelalelale

WITH TIME NEDEN OLMUYOR

2 yıl önce

geriskin

Ben de onu dicektim, olmadı :)

3 yıl önce

SevgihanKy

Over time= zamanla

9 ay önce

cerrahgc

by time neden olmuyor

3 yıl önce

keremhan77

" in time"...olabilir mi diye yazdım...olmuyormuş..

2 yıl önce

Pilot_candidates

"eveything changes over time " kabul edilebilir mi?

1 yıl önce

haticesena34
haticesena34

bence kabul edilmeli

1 yıl önce

haticesena34
haticesena34

everything changes with time cevabı yanlış mı ?

1 yıl önce

sonterekeme

Sanırım kalıp gibi bir şey 'over time' zamanla demek. Zaten gerisi geliyor

1 yıl önce

husonet

Neden over

2 yıl önce

BAKAN44

iki şık aynı doğru işaretledim kabul etmiyor

2 yıl önce

Burhan_Burak

zamanlanın üzerine gelince with time görünüyor

2 yıl önce

mertcan743621

Fenemed genis zamanda s takisi geliyo heralde ondan

1 yıl önce

mcahit240218

'eventually everything changes ' olmaz mı?

1 yıl önce

Walkman100419

Everything changed with time

11 ay önce

sonterekeme

SVO nerede onu anlamadım. Türkçe bir cümle gibi yazılmış over time zamanla everything herşey cahanges değişir. İlginç bir cümle

10 ay önce

SevgihanKy

Over time: zamanla (kalıp)

9 ay önce

Mahmad999
Mahmad999

The time change everything Ben yazdım bu hata

9 ay önce

AhmetSeker7

Yazarken hangi kelimenin oncelikli yazilacagini nasil anliyorduk

7 ay önce

Velikaraki

Everything changes over time or Over time everything changes.

1 ay önce

Velikaraki

Everything changes over time or over time everything changes.

1 ay önce

-PJM-

Neden "change" /s/ takısı aldı?

1 ay önce

furkhan

"over" yerine "in" olmaz mı?

3 yıl önce

TheProStudent

"Over, in, with, by" edatlarının hepsiyle kurulmuş bu cümle. Üstelik gördüğüm örneklerde anlam da değişmemiş. Bu durumda dördü de doğru olur (özel bir anlam farkı yoksa tabii).

3 yıl önce

Fememed

the everything changes with time yazdım kabul etmedi. The ve with i çizdi. Hadi with i de geçtim de abi everything diyor. Tamam madem çoğul bir cümle ve the gelmeyecek o zaman neden change-s- demiş.

2 yıl önce