Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Zamanla her şey değişir."

Çeviri:Over time everything changes.

4 yıl önce

30 Yorum


e.korkmaz
e.korkmaz

with time olmaz mı

3 yıl önce

sasas23456789

Zamanla nın üstüne tıklayınca with yazıyo haksızlık yanlış yönlendirmeden dolayı can gitti

3 yıl önce

cactus222

Duolingo'nun android uygulamasında böyle bir sorun yok. Can gitmiyor. Siz ios kullanıyorsunuz sanırım.

4 ay önce

MuradImano1

Zamanla zaman gectikce anlaminda burda o yuzde.

9 ay önce

RufiYildiz

In time olmaz mi?

4 yıl önce

Hisar34
Hisar34

"by time" olur muydu?

3 yıl önce

seyma5er

Neden over. By time olamaz mi

4 yıl önce

yasarsoyb

over geçen tükenen zaman anlamı katmaktadır

3 yıl önce

lalelalelale

WITH TIME NEDEN OLMUYOR

2 yıl önce

SevgihanKy

Over time= zamanla

11 ay önce

geriskin

Ben de onu dicektim, olmadı :)

4 yıl önce

cerrahgc

by time neden olmuyor

3 yıl önce

keremhan77

" in time"...olabilir mi diye yazdım...olmuyormuş..

2 yıl önce

Pilot_candidates

"eveything changes over time " kabul edilebilir mi?

2 yıl önce

haticesena34
haticesena34

bence kabul edilmeli

1 yıl önce

haticesena34
haticesena34

everything changes with time cevabı yanlış mı ?

1 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Sanırım kalıp gibi bir şey 'over time' zamanla demek. Zaten gerisi geliyor

1 yıl önce

husonet

Neden over

2 yıl önce

BAKAN44

iki şık aynı doğru işaretledim kabul etmiyor

2 yıl önce

Burhan_Burak

zamanlanın üzerine gelince with time görünüyor

2 yıl önce

mertcan743621

Fenemed genis zamanda s takisi geliyo heralde ondan

2 yıl önce

mcahit240218

'eventually everything changes ' olmaz mı?

1 yıl önce

Walkman100419

Everything changed with time

1 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

SVO nerede onu anlamadım. Türkçe bir cümle gibi yazılmış over time zamanla everything herşey cahanges değişir. İlginç bir cümle

1 yıl önce

SevgihanKy

Over time: zamanla (kalıp)

11 ay önce

Mahmad999
Mahmad999

The time change everything Ben yazdım bu hata

11 ay önce

AhmetSeker7

Yazarken hangi kelimenin oncelikli yazilacagini nasil anliyorduk

9 ay önce

Velikaraki

Everything changes over time or Over time everything changes.

3 ay önce

Velikaraki

Everything changes over time or over time everything changes.

3 ay önce

-PJM-

Neden "change" /s/ takısı aldı?

3 ay önce