"أرني."

الترجمة:Show me.

September 21, 2014

23 تعليقًا


mousa14031

See me بمعنى شاهدني

Show me بمعنى أرني

February 22, 2016

moussabalq

Show me my way ارني طريقي

March 23, 2016

aminetahiroo0

انا مبتدئ معليش علاه مش you shew me منفضلكم تفهموني

March 30, 2016

Sadki_Omrane

فعل أمر ولا يحتاج ذكر الضمير you

April 23, 2016

aminetahiroo0

شكرا

April 24, 2016

44nd1

ما في

May 18, 2017

Mawiayyy

لما يكون الفعل بداية الجملة يصبح فعل أمر

February 17, 2019

ayoubmohammadi

أريد معرفة الفرقي بين see و show

April 4, 2016

Sadki_Omrane

تعني see يرى تعني show يري

April 23, 2016

ananahmed1

showبمعنى ارني see بمعنى شاهدني

August 16, 2016

husseinsal87875

I see you انا اراك .i show you انا أريك يعني بفرجك انت

June 27, 2017

Ginada1

هو يبقى ارني يعني امر وانت كتبت you فحولت الجملة الى " انت تريني "

September 18, 2016

TheRoverX4989

أصلا الجملة أنت كاتبها غلط!! "you shew me..." ✘ "You show me..." ✓

و بعدين معناها: "أنتَ تُريني..." بمعنى: "أنتَ تُريني شيئًا"

September 27, 2016

nermean

see me ليه مش صح ؟

February 25, 2016

rFvY4

اعرض لي او ارني

November 7, 2016

adamblack937437

اليس من المفترض ان تقول see me بذلا من show me ف show تعني عرض

July 31, 2017

BiologistM

Show me صحيحة

November 8, 2015

IjVW3

ليه متجيش look me

March 5, 2016

Sadki_Omrane

أنظر إلي = Look at me

April 23, 2016

ahmedhesse3

Look يعني انظر

March 29, 2016

MajadMajad

stupets

January 14, 2017

RoroKh3

ارني

July 26, 2017

eTGG14

العندو قروب واتساب انجليزي ضيفني0913409137

January 7, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.