Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"She likes coffee."

Μετάφραση:Της αρέσει ο καφές.

0
πριν από 3 χρόνια

6 σχόλια


jeanprendiville

Γιατί είναι της αρέσει ο καφές ετ όχι της αρέσει καφές,

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

glavkos
glavkos

Γιατί χωρίς άρθρο η πρόταση είναι λάθος στη Νέα Ελληνική Γλώσσα.

9
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

mstrovila

χωρις αρθρο δεν καταλαβενεις αν ειναι αρσενικο, θυλικο η ουδετερο. δηλαδη ειναι ο καφες η καφες η το καφες

2
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

Ioanna678593
Ioanna678593

@ mstrovila ο καφές, η καφέ, το καφέ συνοδεύεται πάντα από ουσιαστικό και προσδιορίζει το χρώμα. Ο καφές (ή ο καφέ) πίνακας, η καφέ μπλούζα, το καφέ μουστάκι. Ο "καφές" που πίνουμε είναι πάντα αρσενικού γένους.

0
Απάντησηπριν από 4 μήνες

lefterisam

Η πιστή μετάφραση δεν είναι απαραίτητα σωστή, η μετάφραση πρέπει να έχει νόημα στα ελληνικά.

0
Απάντησηπριν από 10 μήνες

nikostubetv

ΛΑΘΟΣ ΞΑΝΑ ΤΟ ΓΡΑΦΟΥΝ ΛΑΘΟΣ

0
Απάντησηπριν από 10 μήνες