1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "She likes coffee."

"She likes coffee."

Μετάφραση:Της αρέσει ο καφές.

September 21, 2014

11 σχόλια


cristina324209

Δεν έπρεπε να λέει she like her coffee?


lefterisam

Όχι, χωρίς παρεξήγηση δεν στέκει καθόλου αυτό που γράφεις. She (υποκείμενο) likes (ρήμα) coffee (αντικείμενο). Το her είναι αντικειμενική αντωνυμία (τουλάχιστον όπως το χρησιμοποιείς) ενώ το αντικείμενό μας εγώ είναι ο καφές.


aR0k8

Easy peasy lemon squeezy


FBM112

εγραψα:του αρεσει ο καφες και μου το βγαζει λαθος


jaye16

Λέει "she" που είναι θηλυκό.


jeanprendiville

Γιατί είναι της αρέσει ο καφές ετ όχι της αρέσει καφές,


glavkos

Γιατί χωρίς άρθρο η πρόταση είναι λάθος στη Νέα Ελληνική Γλώσσα.


mstrovila

χωρις αρθρο δεν καταλαβενεις αν ειναι αρσενικο, θυλικο η ουδετερο. δηλαδη ειναι ο καφες η καφες η το καφες


Ioanna678593

@ mstrovila ο καφές, η καφέ, το καφέ συνοδεύεται πάντα από ουσιαστικό και προσδιορίζει το χρώμα. Ο καφές (ή ο καφέ) πίνακας, η καφέ μπλούζα, το καφέ μουστάκι. Ο "καφές" που πίνουμε είναι πάντα αρσενικού γένους.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.