"Shelikescoffee."

Μετάφραση:Της αρέσει ο καφές.

πριν από 4 χρόνια

9 σχόλια


jeanprendiville

Γιατί είναι της αρέσει ο καφές ετ όχι της αρέσει καφές,

πριν από 4 χρόνια

glavkos
glavkos

Γιατί χωρίς άρθρο η πρόταση είναι λάθος στη Νέα Ελληνική Γλώσσα.

πριν από 4 χρόνια

mstrovila

χωρις αρθρο δεν καταλαβενεις αν ειναι αρσενικο, θυλικο η ουδετερο. δηλαδη ειναι ο καφες η καφες η το καφες

πριν από 2 χρόνια

Ioanna678593
Ioanna678593

@ mstrovila ο καφές, η καφέ, το καφέ συνοδεύεται πάντα από ουσιαστικό και προσδιορίζει το χρώμα. Ο καφές (ή ο καφέ) πίνακας, η καφέ μπλούζα, το καφέ μουστάκι. Ο "καφές" που πίνουμε είναι πάντα αρσενικού γένους.

πριν από 8 μήνες

lefterisam

Η πιστή μετάφραση δεν είναι απαραίτητα σωστή, η μετάφραση πρέπει να έχει νόημα στα ελληνικά.

πριν από 1 χρόνο

nikostubetv

ΛΑΘΟΣ ΞΑΝΑ ΤΟ ΓΡΑΦΟΥΝ ΛΑΘΟΣ

πριν από 1 χρόνο

SKSr8

THS ARESEI O KAFES ΤΗΣ ΑΡεΣΕΙ Ο ΚΑΦΕΣ εγραψα....και .... γραφεις Λ Α Θ Ο Σ...... γιατι?

πριν από 3 μήνες

SKSr8

παιζετε?

πριν από 3 μήνες

SKSr8

οκ

πριν από 3 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.