1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I do not hate you."

"I do not hate you."

Fordítás:Nem gyűlöllek.

September 21, 2014

12 hozzászólás


SeggTitan

A "Nem utállak" válasz itt miért nem helyes?


tothcila

Mert nincs benne az adatbázisban, de most bejelentem már többedszerre.


eminens2

Elfogadja. 2018.07.19.


kooow

Sajnos nem fogadja el a "Nem gyűlöllek téged" mondatot.


belabela22

a "nem gyűlöllek téged" miért nem jó?


GergelyMol1

jó az, be kell jelenteni


VixenEr

Mint fent A " nem gyűlöllek téged" miért nem jelyes?


LBetty80

Nekem sem fogadta el a Nem utállak-ot....


HedvigMero

Azt miert csinalja hogy meg meg sem szolalok de mar elfogadta hogy helyes?


Tamas51

Biztos bólogattál.


Ms.Bogi

Azért, mert lehet, hogy még azelőtt nyomtad meg a hangfelvételt, hogy még nem fejezte be az a nő a mondatot, és a gép hangját vette fel.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.