"I do not hate you."

Fordítás:Nem gyűlöllek.

4 éve

12 hozzászólás


SeggTitan

A "Nem utállak" válasz itt miért nem helyes?

4 éve

tothcila
tothcila

Mert nincs benne az adatbázisban, de most bejelentem már többedszerre.

4 éve

eminens2

Elfogadja. 2018.07.19.

3 hónapja

kooow

Sajnos nem fogadja el a "Nem gyűlöllek téged" mondatot.

4 éve

belabela22

a "nem gyűlöllek téged" miért nem jó?

4 éve

GergelyMol1

jó az, be kell jelenteni

3 éve

VixenEr

Mint fent A " nem gyűlöllek téged" miért nem jelyes?

3 éve

VixenEr

Bocsi :helyes

3 éve

LBetty80

Nekem sem fogadta el a Nem utállak-ot....

3 éve

HedvigMero
HedvigMero

Azt miert csinalja hogy meg meg sem szolalok de mar elfogadta hogy helyes?

2 éve

Tamas51

Biztos bólogattál.

2 éve

Ms.Bogi

Azért, mert lehet, hogy még azelőtt nyomtad meg a hangfelvételt, hogy még nem fejezte be az a nő a mondatot, és a gép hangját vette fel.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.