1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Tu ești o femeie și eu sunt …

"Tu ești o femeie și eu sunt un băiat."

Traducere:You are a woman and I am a boy.

September 21, 2014

17 comentarii


PATRISSLun

Eu am scris corect iar ei m.au corectat si raslunsuk corect era la fel ca si al meu.....


AnaCezara1

Si moe mi s a intemplat la fel. Am scris you're in loc de you are desii insemna acelasi lucru ambel


ROBUX_INFINIT100

Da uneori are un fel de răutate DUOLINGO


czm358

Women sau woman


VioricaCio17

Women este la plural:femei,femeile si woman la singular:femeie.Cred....


Tryxy111

Women-plural Woman-singular


ROBUX_INFINIT100

Woman = femeie ( la singular ) Women = femeile ( la plural ) ( Este diferență mică între litere a-e aceasta este diferența între woman și women )


dorvosmiru1

M au corectat dar era corect ce am scris!


Maxinel007

I think they have an error in that preposition.


Maxinel007

Sorry it is my fault


Maxinel007

I forget to put a in front of woman

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.