1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Both animals have blue tongu…

"Both animals have blue tongues."

Çeviri:Her iki hayvanın da mavi dilleri var.

September 21, 2014

27 Yorum


kunter54

Bu cümlede " de / da " anlamını veren nedir?


Hisar34

"Her iki hayvanin dilleri mavi" neden olmuyor? Kastedilen anlamı veriyor.


emredeniz07

Burada also olması gerekmez mi?


OwenWandle06

Hayır, "both" dediğimiz zaman zaten "her ikisinin de" anlamını vermiş oluyoruz


ridvandindar

Hayvanların her ikisi mavi dilli.


candost2

Sözlükte both "her ikisi, her ikisi de" anlamları olduğu yazıyor.


candost2

Burada da anlamını veren ne?


Hisar34

"Her iki hayvan da mavi dillidir" çok mu yanlış?


taegodv

Hayır doğru. Rapor edersen sorun çözülür ama birileri etmiş sanırım


furkanisler

Üç hayvan için both kullanılamaz mı ki? İki hayvan diyosa both two demesi gerekmez mi.


OwenWandle06

Both "her ikisinin de" demek, 3 kişi için kullanılmaz


cevatim

Kunter abim surda bir soru sordu dimi ama.( de ve da li daha bir anlamli duruyor sanki kunter abi).


kadir313227

Hayvanların ikisi de mavi dillidir NEDEN KABUL EDİLMİYOR


hsanzer

İki hayvanın dili de mavidir.


hsanzer

Her iki hayvanın da dili mavi daha uygun bir tercüme sanırım


Oz_..

her iki hayvanın dili mavi..


kedicim

her iki hayvanın mavi dilleri var. bence buda kabul görmeli


tflbzbEV

de/ da nereden çıkıyor?


seferos

both

[Sıfat] ikisi de, her ikisi de

Demek ki "de-da" sızda kabul ediliyor ki sözlüğe bunu koymuşlar. Lütfen cümle hazırlayan arkadaşlar ve yorum yapan arkadaşlar önce sözlüğe bakıp yorum yapsın. Sonra sizi ciddiye alanları da yanıltmayın.


sonterekeme

Her iki hayvan mavi dillidir


mitASLAN11

Niye hayvanlar değilde burda hayvanın diye bir kelime var


Engin959113

Burada iki hayvan nerede belirtiliyor.


OwenWandle06

Both dediğimizde "her ikisinin de" anlamını vermis oluyoruz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.