"Both animals have blue tongues."

Çeviri:Her iki hayvanın da mavi dilleri var.

4 yıl önce

18 Yorum


kunter54

Bu cümlede " de / da " anlamını veren nedir?

4 yıl önce

ufukyayla
ufukyayla

Both

2 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

Burada also olması gerekmez mi?

3 yıl önce

ridvandindar

Hayvanların her ikisi mavi dilli.

3 yıl önce

candost2
candost2

Burada da anlamını veren ne?

2 yıl önce

ufukyayla
ufukyayla

Both

2 yıl önce

cevatim

Kunter abim surda bir soru sordu dimi ama.( de ve da li daha bir anlamli duruyor sanki kunter abi).

3 yıl önce

candost2
candost2

Sözlükte both "her ikisi, her ikisi de" anlamları olduğu yazıyor.

3 yıl önce

Hisar34
Hisar34

"Her iki hayvanin dilleri mavi" neden olmuyor? Kastedilen anlamı veriyor.

2 yıl önce

Hisar34
Hisar34

"Her iki hayvan da mavi dillidir" çok mu yanlış?

2 yıl önce

furkanisler

Üç hayvan için both kullanılamaz mı ki? İki hayvan diyosa both two demesi gerekmez mi.

2 yıl önce

kadir313227

Hayvanların ikisi de mavi dillidir NEDEN KABUL EDİLMİYOR

1 yıl önce

hsanzer

İki hayvanın dili de mavidir.

1 yıl önce

hsanzer

Her iki hayvanın da dili mavi daha uygun bir tercüme sanırım

1 yıl önce

Oz_..
Oz_..

her iki hayvanın dili mavi..

1 yıl önce

kedicim
kedicim

her iki hayvanın mavi dilleri var. bence buda kabul görmeli

7 ay önce

tflbzbEV

de/ da nereden çıkıyor?

5 ay önce

sfros
sfros

both

[Sıfat] ikisi de, her ikisi de

Demek ki "de-da" sızda kabul ediliyor ki sözlüğe bunu koymuşlar. Lütfen cümle hazırlayan arkadaşlar ve yorum yapan arkadaşlar önce sözlüğe bakıp yorum yapsın. Sonra sizi ciddiye alanları da yanıltmayın.

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.