"Ben pencere kenarında oturmayı seviyorum."

Çeviri:I like sitting by the window.

4 yıl önce

6 Yorum


mehmetkulu

"By" yerine "near" kullanamaz miyiz?

4 yıl önce

denizgn
denizgn

hayır eğer near kullanırsanız pencere yakınında oturmayı seviyorum anlamına gelecektir

4 yıl önce

mehmetkulu

Teşekkürler

4 yıl önce

eokur

I like sitting by window yazdım kabul etmedi. bana önerilen cevapta windows yazıyordu. Raporladım lakin merak etmekteyim benim cevabım yanlış mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

cevabiniz yanlis. her zaman acikladigimiz gibi, Ingilizcede tekil nesneyi tanimlayan bir sey olmadan tek basina kullanamazsiniz. burada a window/the window/windows seceneklerinden birini kullanmaniz lazim

4 yıl önce

eokur

Bu açıklayıcı yanıtınız için teşekkür ederim.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.