"Az újságcikkek"

Fordítás:The articles

4 éve

3 hozzászólás


KopTek

azt írtam hogy "the newspaper articles" mert nem minden cikk van konkrétan újságban és nem fogadta el, de kezdek megőrülni hogy ilyen buta hibák miatt bukok el életeket..

4 éve

pezzonovante1

"The news articles." Én ezt buktam. A cikk amúgy szerintem nem csak újságcikk, hanem bármi más, pl. amit árusítanak (1000 apró cikk).

3 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Bizony. Az vezeti félre a kollégákat, hogy angolul is, magyarul is a cikk az nemcsak újságcikk, hanem pl. árucikk is. Tehát az article = újságcikk fordítás kifejezetten félrevezető.

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.