"He is fine."

Fordítás:Ő jól van.

September 22, 2014

9 hozzászólás


petrucka

Nagyon jó, hogy sikert arattál! Nem kell bejelenteni!

September 30, 2014

petrucka

mit jelent nálad a nyolcas szám?


VivienCsil

Ha jól tudom ez a neve


Evelin542269

A kiejtésemet soha nem fogadja el. Mi lehet a gond? :-\


Csilla1322

En jól ejtettem ki de vagy nem hallja vagy nem érzékeli... :) hajrá


VivienCsil

Ja egyet értek AniitaAntal


bex11111

Renden van az mert nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.