"He is fine."

Fordítás:Ő jól van.

September 22, 2014

12 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


petrucka

Nagyon jó, hogy sikert arattál! Nem kell bejelenteni!


petrucka

mit jelent nálad a nyolcas szám?


VivienCsil

Ha jól tudom ez a neve


Evelin542269

A kiejtésemet soha nem fogadja el. Mi lehet a gond? :-\


KapszLesz

Szerintem senkinek. Ilyenkor be kell kapcsolni a mikrofont és le kell játszani a hang felvételt(ên persze soha nem élek visza vele).


Csilla1322

En jól ejtettem ki de vagy nem hallja vagy nem érzékeli... :) hajrá


VivienCsil

Ja egyet értek AniitaAntal


Kanicsrron

Nem ellenőrzi jól


bex11111

Renden van az mert nem jó?


MMiki08

She-t mond és he a jó válasz!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.