"He is fine."

Fordítás:Ő jól van.

4 éve

17 hozzászólás


petrucka

Nagyon jó, hogy sikert arattál! Nem kell bejelenteni!

4 éve

Mate_mc

8 )

4 éve

BartolkLev

Hello

2 éve

petrucka

mit jelent nálad a nyolcas szám?

4 éve

ottilia443736

Eight

2 éve

kuruc.aron

je sikert aratam!

4 éve

VivienCsil

Ha jól tudom ez a neve

1 éve

Evelin542269

A kiejtésemet soha nem fogadja el. Mi lehet a gond? :-\

3 éve

KapszLesz

Szerintem senkinek. Ilyenkor be kell kapcsolni a mikrofont és le kell játszani a hang felvételt(ên persze soha nem élek visza vele).

9 hónapja

AlicaFlpVa

Rossz a kiejtesed

2 éve

Csilla1322

En jól ejtettem ki de vagy nem hallja vagy nem érzékeli... :) hajrá

2 éve

VivienCsil

Ja egyet értek AniitaAntal

1 éve

ejkorona

A 'he' az nő vagy fiú?

3 éve

forrasviz

A 'he' az fiú.

3 éve

AniitaAntal

He=fiú

2 éve

CsabaiKata2

He is fine

2 éve

Kanicsrron

Nem ellenőrzi jól

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.