1. المنتدى
  2. >
  3. الموضوع: English
  4. >
  5. "لم نعِش في المدينة مطلقاً ."

"لم نعِش في المدينة مطلقاً ."

الترجمة:We have never lived in the city.

September 22, 2014

11 تعليقًا


MHDSho

we have not lived in the city at all

??


gazi831653

We have never lived in the city


chinoune.mehdi

ما الذي يجبرني على استخدام "have". الجملة في الماضي : we never lived in the city


xaraf99

ما الفرق بين town & city


jong.hyun

Town بلدة صغيرة City مدينة


kokoo500

"we never lived in the city" لماذا هذه الجملة خطأ؟


Bushra.Hassan

لان الكلمة have,has الدالة ع الدرس كلو مش موجودة


muaadh4

هذي تقدر تستخدما في الماضي البسيط


sosa820303

مفيش ف الاختيارات كدا اصلا مكتوب نفس الجملة بس prison


Yossr.sh.er.if

مش مفهومة

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.