"Ben kediyle oynadım."

Çeviri:I played with the cat.

4 yıl önce

5 Yorum


kozkaptan

I played with cat neden degil the nedem var

4 yıl önce

Viforvendetta

belirli isimlerden önce "the" kullanılır
oynadıgın kedinin belli olmaması mantıksız oluyor.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yine de belirsiz de "a" kullanılır, eklemek istedim :) "I played with cat" mümkün değil. "sayılabilen tekil nesne"leri tanımlayan bir şey olmadan asla tek başlarına kullanamıyoruz

4 yıl önce

aydinsafa

Burada "by" kullanilamaz mi?

4 yıl önce

CemocanAyd

By mi ? Yapma ustam by olmaz orada. Anlam tamamen bozulur.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.