Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I am a professional."

Tłumaczenie:Jestem profesjonalistą.

3 lata temu

18 komentarzy


rogatek

"Jestem profesonalistką" powinno być poprawne również

3 lata temu

xmoniczkax.567

To jest poprawne zdanie, ponieważ w j. Angielskim w rzeczownikach nie ma rodzaju k.(kobieta) m.(mężczyzna). Są wyjątki takie jak np. waiter - kelner/waitress - kelnerka itp.

3 lata temu

Yola448704
Yola448704

język polski - Polish
język angielski - English

7 miesięcy temu

emiliabuslowska

Jestem profesjonalistą

3 lata temu

joannalis

to tłumaczenie powinno byćpoprawne

2 lata temu

MartaKruczalak

nie

1 rok temu

domagalek

Program nie zwraca uwagi na polskie litery wiec zapis "jestem profesjonalista "tez powinno byc zaakveptowane

2 lata temu

kunitachi1

Napisałam jestem profesjonalistą (jest Błąd ) a poprawna odpowiedz to jestem profesjonalistą o co chodzi ?

2 lata temu

burczymusz

Mogłoby być jeszcze "zawodowcem". Ktoś sprawdzał czy działa?

1 rok temu

rzepa.play.game

nie powinni brać pod uwage błędy ortograficzne

3 lata temu

MV005

Powinni,przy okazji jeśli ktoś ma problemy z poprawnością języka polskiego,to też się może czegoś nauczyć.

1 rok temu

Yola448704
Yola448704

Trudno zrozumieć, o co Ci chodzi, kiedy jest napisane z błędami.
Poprawnie: "Nie powinni brać pod uwagę błędów ortograficznych",

chyba, że "zapomniałeś" o przecinku lub wykrzykniku...
"Nie! Powinni brać pod uwagę błędy ortograficzne!" Bo...powinni

7 miesięcy temu

joannalis

"jestem profesjonalny " powinno być uznane jako prawidłowe tłumaczenie

2 lata temu

belforda

Przedimek "a" przed "professional" wskazuje na to,że mamy tu do czynienia z rzeczownikiem.Natomiast wyraz "profesjonalny"= "professional" nie poprzedzony przedimkiem to jest przymiotnik.

2 lata temu

Sweet_Rabbit

Dzięki!

1 rok temu

filo211

napisałem dobrze a mi zaznaczyło że źle

2 lata temu

Sweet_Rabbit

Trudne słowo: profesjonalista. :-P

1 rok temu

Yola448704
Yola448704

profesjonalista/ profesjonalistka/ fachowiec/ zawodowiec

7 miesięcy temu

Powiązane dyskusje