1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Eu nu vreau să te părăsesc."

"Eu nu vreau să te părăsesc."

Traducere:I do not want to leave you.

September 22, 2014

5 comentarii


Zgabeatza

ba da, da robotu' o-ntoarce cum vrea el.


ElidaConstantin

"wish" nu este conditional, deci "as vrea"? In acest caz nu exista doua variante de raspuns,fiind depunctata alegand numai una


nunutotu

"Wish" Nu este corect pentru că "to wish" Înseamă "A-și dori",iar "Wish" înseamnă "dorință".


Anna677009

Really? Doua sunt identice si una ar fi corecta iar voi apuneti ca doar doua sunt corecte???


nicolae57

ATENȚIE ADMINISTRATOR!!!!!! Am dat răspunsul indicat și mi-a dat eroare.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.