A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"El fogok menni oda"

Fordítás:I am going to go there

3 éve

5 hozzászólás


senorana

Nem kell!!!

3 éve

budai.doc

Ha azt akarom mondani, hogy "én ott fogok menni", az hogy lenne?

3 éve

Cornelius98
Cornelius98

miért kell "to" a "there" elé?

3 éve

mille_plateaux

Érdekes, máshol azt olvastam, hogy nincs olyan, hogy going to go there. Olyan van, hogy going to there. A come-nál hasonló a helyzet.

1 éve

evairenpinter

Itt a jövő idő (egyszerű) egyik formáját gyakoroljuk: "be" ragozott alakja (például I am)+going+to + (jelen esetben) go = "El fogok menni" ... valóban a to there = oda jelentéssel bír, de a szimpla "there"-nek is van ugyanez a jelentése. - Még kezdő vagyok, gyakorolok itt, finomabb megközelítést nem tudok tenni.

1 éve