A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Esik."

Fordítás:It rains.

3 éve

12 hozzászólás


dsophie

It falls?

3 éve

Gizus123

Az it is rain miért nem jó?

3 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Azért, mert nem felel meg a nyelvtani szabálynak. Ez egy ún. folyamatos jelen (Present Continuous; efölött a DL nagyvonalúan elsiklik, sőt, ami még rosszabb, keveri a Gerund-dal). A Present Continuous-t úgy kell képezni, hogy alany + létige + ige+ing. L. a gyerekdalt: It's raining, it's pouring, the old man is snoring... (a többi már nem Present Egyébiránt van a három igeidő, a jelen, múlt, jövő; mindegyikben van Perfect, az hat, és mindegyikben van Continuous, az összesen tizenkettő.

2 éve

MasterNich

Mert nem eggyezik a ragozás, az úgy lenne hogy: Is is raining.

7 hónapja

artpoplover12

a "She falls apart" mért nem jó?

3 éve

DragonAErzid

Ez jó volt.. XD

3 éve

Ternai

minek az 's'?? rains

3 éve

Tarnai
Tarnai

Egyes szám harmadik személyben az ige kap egy "S" ragot

2 éve

ThunderGod112

"It falls"?

10 hónapja

Kozizsofi

Igen, ezt én sem értem, hisz nem volt alany az angol mondatban, honnan kellene nekem tudni, hogy ő az esőre gondol-e vagy egy falevélre, például...

10 hónapja

HildaGrund

Nem fogadja el a jó megfejtést már huszadszorra.

5 hónapja

Galistvan

Fall=esik. Nem az kérte hogy az eső esik.

2 hónapja