"Elliden fazla gazete var."

Çeviri:There are over fifty newspapers.

4 yıl önce

25 Yorum


gkay.93

there are newspapers more than fifty " doğru olmalıydı

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"There are more than fifty newspapers." şeklinde sıralarsak doğru kabul edilecektir.

1 yıl önce

ErdiTartar

Over yerine neden more kullanamıyoruz?

4 yıl önce

incikin_
incikin_

"There are more than fifty newspapers." ve
"There are over fifty newspapers." cümleleri aynı anlama geliyor. İkisini de kullanabilirsiniz.

1 yıl önce

murat.tiry

There are newspapers more than fifty yanlış bir kullanım mı?

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"There are more than fifty newspapers." şeklinde sıralarsak doğru kabul edilecektir.

1 yıl önce

meteozcan

there are newspapers over fifty bunun neresi yanlış

4 yıl önce

incikin_
incikin_

İsmi tanımlayan sıfatları ve sayıları ismin öncesinde kullanıyoruz.
Örneğin:

Turkish people
●a red car
twenty students
over fifty newspapers

1 yıl önce

MetinMese
MetinMese

There are more than fifty newspapers. Bunu kabul etti.

1 yıl önce

balcihangir

there are newspapers which are too fifty Bu neden yanlış biri açıklayabilir mi lütfen

1 yıl önce

incikin_
incikin_

"too" ifadesi sıfatların (yani sıcak, soğuk, yüksek) vs. önüne geldiğinde aşırılık anlamı verir.

Örneğin:
●The shelf is too high. (= Raf aşırı yüksek.- O kadar yüksek ki erişemiyorum!)
●This box is too heavy. (= Bu kutu çok ağır.- O kadar ağır ki taşıyamıyorum!)
●The soup is too salty. (= Çorba aşırı tuzlu.- O kadar tuzlu ki içemiyorum.)

Sayılarla benzer şekilde kullanamıyoruz. "Bu gazeteler de aşırı elli yahu!" gibi bir anlam çıkardı yoksa...

1 yıl önce

AliKOPRULU

Bende more kullandım, hata verdi. Yalnız bu bölümdeki örnekler more kullandıracakmış izlenimi veriyor

4 yıl önce

ufukgenctu

There are newspaper more than fifty neden yanlis.

3 yıl önce

savas684672

More daha fazla anlaminda kullaniliyor diye biliyirum over ise <uzerinde> yani elli gazetenin uzeride elliden fazla gibi o yuzden more olmuyor.

2 yıl önce

yhanifi1980

There are much newspapper than fifty. Neden olamaz ki?

1 yıl önce

incikin_
incikin_

"There are MORE than fifty newspaperS." derseniz doğru kabul edilecektir.

Bu arada "M"UCH" ile ilgili bir hatırlatma:
Bir sıfatla yapılan kıyaslamalarda öncelikle "more + than" yapısını kullanıyoruz. Ancak "much" sözcüğünü "çok daha" demek istediğimizde kullanabiliriz. Örneğin:

●A car is MORE expensive than a biciycle.
(= Bir araba bir bisikletten DAHA pahalıdır.)

●A car is MUCH MORE expensive than a biciycle.
(= Bir araba bir bisikletten ÇOK DAHA pahalıdır.)

1 yıl önce

raulm800536

Over ne demek burda anlamadım

1 yıl önce

Berkay62585

Over ne ise yarıyor

10 ay önce

GoncaRabia

"there are fifty more newspapers" niye yanlış??

4 yıl önce

incikin_
incikin_

"There are fifty more newspapers."
= Elli gazete daha var. (Bunlara ek olarak der gibi...)

"There are more than fifty newspapers."
= Elliden fazla gazete var. (Gazetelerin sayısı elliyi geçiyor.)

1 yıl önce

dilemmachine

'more than fifty' demen lazım.

4 yıl önce

tsahinbas

There are newspapers more than fifty de Kabul olmadı

3 yıl önce

javert35

There are more than fifty... olur

3 yıl önce

ogstr97

over çok değişik şekillerde başka kelimelerle birleşerek kullanılabiliyor galiba, bunun nasıl olduğunu anlatabilecek yetkili varmı.

2 yıl önce

dilek321
dilek321

"There are more than fifty newspapers." kabul etti.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.