1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "She reads a book."

"She reads a book."

Μετάφραση:Αυτή διαβάζει ένα βιβλίο.

September 23, 2014

11 σχόλια


XrhstosXrh

Γιατι ειναι she reads και οχι she read?


rozaroza8

Αυτο που λεει η φριντα ειναι σωστο


Iriza122

Γιατι ΔΙΑΒΑΖΕΙ ειναι READS και τα αλλα ειναι READ


Silvia174729

Δεν ξέρω.Μην με ρωτάτε!


costa.vasili

She "read" a book is used a past tense verb. It is pronounced as "red"


thodlp

why reads and not read


QaYx1

Γιατί είναι she και όταν έχουμε he, she,it βάζουμε ένα s


mptmpt
  • I read
  • you read
  • he reads
  • she reads
  • it reads
  • we read
  • you read
  • they read

vicky205955

εαν δεν το βάλεις να ακουστεί αργά καταλαβαίνεις the book ετσι ακούγεται ενώ είναι a book!


kNqP18

Γιατί δεν είναι she is reading a book αφού αναφέρεται για κάτι που γίνεται τώρα


Iriza122

Αν ειναι ετσι πως το λες εσει στα εληνικα θα ειναι ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.