Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"She reads a book."

Μετάφραση:Αυτή διαβάζει ένα βιβλίο.

πριν από 3 χρόνια

7 σχόλια


XrhstosXrh

Γιατι ειναι she reads και οχι she read?

πριν από 3 χρόνια

rozaroza8

Αυτο που λεει η φριντα ειναι σωστο

πριν από 1 χρόνο

costa.vasili

She "read" a book is used a past tense verb. It is pronounced as "red"

πριν από 3 χρόνια

thodlp

why reads and not read

πριν από 3 χρόνια

QaYx1

Γιατί είναι she και όταν έχουμε he, she,it βάζουμε ένα s

πριν από 2 χρόνια

mptmpt
mptmpt
  • I read
  • you read
  • he reads
  • she reads
  • it reads
  • we read
  • you read
  • they read
πριν από 3 χρόνια

vicky205955

εαν δεν το βάλεις να ακουστεί αργά καταλαβαίνεις the book ετσι ακούγεται ενώ είναι a book!

πριν από 11 μήνες