"She reads a book."

Μετάφραση:Αυτή διαβάζει ένα βιβλίο.

September 23, 2014

7 σχόλια


XrhstosXrh

Γιατι ειναι she reads και οχι she read?

October 5, 2014

rozaroza8

Αυτο που λεει η φριντα ειναι σωστο

July 1, 2017

costa.vasili

She "read" a book is used a past tense verb. It is pronounced as "red"

August 2, 2015

thodlp

why reads and not read

September 23, 2014

QaYx1

Γιατί είναι she και όταν έχουμε he, she,it βάζουμε ένα s

December 14, 2015

mptmpt
  • I read
  • you read
  • he reads
  • she reads
  • it reads
  • we read
  • you read
  • they read
September 23, 2014

vicky205955

εαν δεν το βάλεις να ακουστεί αργά καταλαβαίνεις the book ετσι ακούγεται ενώ είναι a book!

September 2, 2017
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.