"Do you have a permit?"

Traducere:Dumneavoastră aveți un permis?

September 23, 2014

6 comentarii


remus960035

De ce nu e corect "Ai tu un permis?

July 31, 2017

mironliviu

ai o permisiune?

September 23, 2014

eranoiziv

a permite e valabil doar cand e verb , daca e substantiv inseamna permis

October 27, 2014

AdiOno

Cum se spune în engleză : Aveți permisiunea?

August 24, 2015

Cristina487802

Do you have permission?

June 10, 2016

virgil_48

A aparut "dumneavoastra" in limba engleza ?

December 15, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.