Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Dolap açıktır."

Çeviri:The cabinet is open.

0
3 yıl önce

12 Yorum


ahzenim

the closet is open gayet de doğru bir çeviri, hangi dolaptan bahsettiğini nereden bileyim?

3
Cevap ver3 yıl önce

Viforvendetta

olabilir bunlar hep alternatif raporladıgın zaman ekleniyor.

2
Cevap ver3 yıl önce

ZeynepChAn

Ama o kıyafet dolabı

0
Cevap ver1 yıl önce

elalemindoktoru

The kullanmamızın nedenini anlamadım

3
Cevap ver3 yıl önce

KomutanLOGAR69

Artikel

0
Cevap ver3 yıl önce

bra31288

Aynen

0
Cevap ver2 yıl önce

MTAHN

Dolap açıktır diyen biri hangi dolap açık olduğunu biliyordur zannediyorum.Yani The koyması gayet mantıklı

2
Cevap ver1 yıl önce

bra31288

Bu 'the' ne alaka

1
Cevap ver2 yıl önce

bra31288

Hep bu the dan kaybediyorum

1
Cevap ver2 yıl önce

nefisexx

Cabinet is open yazıyorum kabul etmiyor, başında "the" olmalıymış

0
Cevap ver2 yıl önce

Yighit

the ne alaka burada zorunlu birşey değil ki the kullanmak. hangi dolap olduğu kesin mi ki kullanıcaz illa ki

0
Cevap ver2 yıl önce

sibel1101

The yazmadım diye yanlış dedi. Neden sürekli the ekini koymalıyım

0
Cevap ver11 ay önce